Συνέντευξη της εικαστικού Γεωργίας Δαμοπούλου

Γεωργία Δαμοπούλου_Επιμέλεια συνέντευξης – θέματος: Ελεάνα Πανδιά, Επικοινωνιολόγος, MA, υπ. διδάκτωρ Παντείου Πανεπιστημίου

Η Γεωργία Δαμοπούλου εικαστικός , δασκάλα ζωγραφικής, καλλιτεχνική διευθύντρια των Εργαστηρίων Τέχνης του Δήμου Κορυδαλλού συμμετέχει στην ομαδική έκθεση με τίτλο «Δια» που θα πραγματοποιηθεί από 26 Σεπτεμβρίου έως 29 Οκτωβρίου 2014. Με αφορμή αυτή τη συμμετοχή συναντήσαμε την κ. Δαμοπούλου για να μιλήσουμε περί τέχνης. 

– Κυρία Δαμοπούλου πώς χρησιμοποιήσατε την πρόθεση «δια» που είναι το θέμα της έκθεσης; Εννοώ, τι σας ενέπνευσε να δημιουργήσετε;

Μια λέξη που με είχε απασχολήσει κατά την διάρκεια της έκθεσης MALTADONA που είχε πραγματοποιηθεί με ένα πολύπλευρο και πολυσύνθετο έργο στην Μονή Λαζαριστών και στον Πύργο του Τριγωνίου σε συνεργασία του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης και της Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων Θεσσαλονίκης και επιμέλεια της iιστορικού τέχνης δρ. Λίνας Τσίκουτα, επιμελήτριας της Εθνικής Πινακοθήκης.

Στην έκθεση του 2002, η εγκατάσταση των 25 μέτρων μαλλιών έντονου κόκκινoυ χρώματος λειτουργούσε σαν τρόπος διαφυγής της έγκλειστης νέας με τρόπο ποιητικό και υπαρξιακό.

Στο  project ΔΙΑ , από το δεξιό τμήμα του κτιρίου κρεμιέται μια ανεμόσκαλα 10 μέτρων κατασκευασμένη από   κόκκινα μαλλιά με σκοπό να δείξει και πάλι την υπερβολή σαν πιθανό τρόπο διαφυγής με αφορμή τον χώρο όπου στεγάζεται το Βυζαντινό και Χριστιανικό  Μουσείο,  το κτίριο, αλλά και την ιστορία της Δούκισσας της Πλακεντίας, καθώς και σύγχρονους προβληματισμούς που προκύπτουν εξαιτίας των κοινωνικοπολιτικών προβλημάτων. Η εικαστική διαφυγή ενεργοποιεί και πάλι τη φαντασία.

-Πώς επιλέγετε τα υλικά που θα χρησιμοποιήσετε κάθε φορά;

Tα υλικά είναι το μέσον για την πραγματοποίηση της ιδέας που έρχεται κάθε φορά. Δεν είναι σχεδόν ποτέ αυτοσκοπός…έχω χρησιμοποιήσει  πολλά και ετερόκλητα συχνά μεταξύ τους υλικά (μέταλλο, κολλητική ταινία, τεχνητά μαλλιά, χαρτιά, ξύλα, ρητίνες, υφάσματα, κά), με την εκάστοτε φορτισμένη «γνώση» ή χρήση του υλικού,  χωρίς κανέναν ενδοιασμό και πολύ συχνά χωρίς να ξέρω ακριβώς πως θα συμπεριφερθούν αυτά τα υλικά στο μέλλον…αυτά είναι και τα προβλήματα της σύγχρονης τέχνης που έχουν να αντιμετωπίσουν οι συντηρητές έργων τέχνης.

-Πώς βιώνετε εσείς την έμπνευση; Είναι μια εσωτερική διαδικασία ή η συνάντηση κάποιου εξωτερικού ερεθίσματος με το βλέμμα του καλλιτέχνη;

Μπορεί και τα δύο, μπορεί και μια ωραία πρόταση από επιμελητή έκθεσης, ίσως και διαβάσματα, ίσως και βιώματα. Ξέρετε η έμπνευση δεν είναι κάτι συγκεκριμένο…όμως μπορεί για μήνες να υπάρχει κάτι μέσα μου που με «περιτριγυρίζει» ή εγώ εκείνο και να κυοφορείται μέχρι την στιγμή της απόλυτης σύλληψης της ιδέας. Η απόλαυση όμως έρχεται με την ολοκλήρωση και πραγματοποίηση του έργου.

-Γιατί κάνει κάποιος τέχνη;

Όλοι μπορούμε να κάνουμε τέχνη…αυτό το λέω συνέχεια, άλλος λιγότερο άλλος περισσότερο. Δεν είναι απαραίτητο να είναι κανείς επαγγελματίας, αυτό είναι κάτι άλλο. Δουλεύω χρόνια με ερασιτέχνες, διδάσκοντάς τους να τολμούν να εκφραστούν, με όποιο τρόπο μπορούν. Ο καθένας μας είναι καλός σε κάτι και το ξέρει…αρκεί να αποφασίσει να δώσει λίγο χρόνο για να αναδυθεί αυτή η αγάπη. Κάτι αντίστοιχο θα παρουσιάσουν  στις αρχές Οκτωβρίου, σπουδαστές της «Ανοιχτής Τέχνης» στην Ναυάρχου Νικοδήμου στο Σύνταγμα, αφού παρακολούθησαν τα σεμινάρια που έκανα την χρονιά που μας πέρασε

Αν ρωτάτε εμένα προσωπικά, θα σας πω ότι, πιθανόν, είναι εκείνο το μέρος του εαυτού μου που δεν αντέχει το καθημερινό, δεν αντέχει το πραγματικό, δεν αντέχει το αναπόφευκτο, που με «υποχρεώνει» να το μεταπλάθω σε έργο τέχνης. Άλλωστε η τέχνη σου δίνει άλλοθι για πρόκληση, για εμπειρία, για επανάσταση.

-Πότε πιστεύετε ότι ένα έργο σας έχει πετύχει το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε;

Τώρα το ξέρω πια. Κι όταν το ξέρω κι έχω πρώτα εγώ «συγκινηθεί», τότε το έργο επικοινωνεί και με τον θεατή. Αλλά πρέπει να ομολογήσω ότι όλα μας τα έργα δεν είναι πάντα απόλυτα επιτυχημένα…Πολλά είναι αναγκαία μέχρι να βρούμε έναν «θησαυρό» πιο κάτω.

 -Έχετε υπάρξει διδάσκουσα στο εργαστήρι εικαστικής έκφρασης στη μονάδα Ατραπός του ΟΚΑΝΑ. Μπορεί κατά τη γνώμη σας η τέχνη να θεραπεύσει; Με ποιο τρόπο;

Να θεραπεύσει όχι. Δεν είμαστε γιατροί, μάγοι ή σαμάνοι! Αλλά σίγουρα η τέχνη δρα απελευθερωτικά, επιτρέπει να επαναλειτουργήσει το δημιουργικό ψυχικό  μέρος, που έχει «παγώσει» εξαιτίας της χρήσης. Αυτό σε συνεργασία με τους ψυχοθεραπευτές βοηθά στην ενεργοποίηση της ζωτικής ορμής. Επιπλέον, το γεγονός και μόνο της δημιουργίας μιας εικόνας που πριν δεν υπήρχε, δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση στους θεραπευόμενους κι έτσι αρκετοί ανακαλύπτουν πράγματα και ικανότητες που είτε είχαν αδρανήσει, είτε δεν είχαν καν ενεργοποιηθεί και τους επιτρέπει να σκεφτούν και μελλοντική ενασχόληση.

-Η διδακτορική σας διατριβή σχετίζεται με την ψυχική ασθένεια και την τέχνη. Πού συναντιούνται αυτά τα δυο και με ποιο τρόπο;

Θα απαντήσω καλλιτεχνικά και όχι επιστημονικά. Συναντιούνται λοιπόν στην…ζώνη του λυκόφωτος!!! Εκεί που συναντιέται ο καλλιτέχνης με την δημιουργία δηλαδή, σε ένα σημείο απροσδιόριστο, στο «τυφλό» σημείο. Εκεί υπάρχει και δεν υπάρχει η τρέλα ή η μη τρέλα. Η διεργασία του εγκεφάλου συναντά χωρίς  αναστολές την δημιουργία.

-Ποια είναι η σχέση του δημιουργού με το έργο του;

Ζωντανή για όσο ζούμε πιστεύω, σχέση έρωτα, αγάπης, μίσους, καθρέφτης, βάσανο.

-Πείτε μας δυο λόγια για την συγκεκριμένη έκθεση.

Η έκθεση ΔΙΑ στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο από τις 26/9 έως τις 29/10 βασίζεται σε μια εξαιρετική ιδέα της Ντόρας και της Ελίνας Θεοδωροπούλου . Σκοπός της έκθεσης είναι ο ζωντανός διά-λογος εικαστικών-αρχιτεκτόνων-θεωρητικών και κοινού. Οι συμμετέχοντες δια-λέγονται με τους χώρους του μουσείου. Κάθε λέξη με την πρόθεση Δια βρίσκει την χωρική και εικαστική της έκφραση. Τριάντα επτά έργα εκτίθενται στους εξωτερικούς και στους εσωτερικούς χώρους του μουσείου. Κατά την διάρκεια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν διαλέξεις από θεωρητικούς τη τέχνης, αρχιτέκτονες και θα πραγματοποιηθούν αρκετές εκδηλώσεις.

 

Βιογραφικό

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1969. 

2004-2006 Μεταπτυχιακό Εικαστικών Τεχνών ΑΣΚΤ /  1997 Ecole Nationale de Beaux Arts de Bourges, France / 1991-1996  Πτυχίο Ζωγραφικής ΑΣΚΤ /  1992-1995  Σπουδές Σκηνογραφίας, ΑΣΚΤ / 1987-1991  Σπουδές Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών / 1988-1990 Σπουδές Σκηνογραφίας στη Σχολή Κινηματογράφου Λ. Σταυράκου /  1999 Διακρίθηκε με τα 1ο βραβείο Μελίνα Μερκούρη  του ΥΠ.ΠΟ  / 2002-2004 Επιστημονικός Συνεργάτης στην διεθνή έκθεση Στην άλλη όχθη, Δημοτική Πινακοθήκη Αθηνών, Πολιτιστική Ολυμπιάδα / Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα    MatissePicasso, παραγωγή Centre Pompidou και Μέγαρο Μουσικής / 1997-σήμερα Καλλιτεχνική διευθύντρια στα Εργαστήρια Τέχνης του Δήμου Κορυδαλλού / 2003-2009 Δίδαξε στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του Παντείου Πανεπιστημίου Ψυχολογία και ΜΜΕ / 2008-2014 Διδάσκει στο εργαστήριο εικαστικής έκφρασης στη μονάδα εφήβων ‘Ατραπός’ του ΟΚΑΝΑ και εικαστικά σεμινάρια στην ΄Ανοιχτή Τέχνη’

ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

2013 Sarracenia ObscuraPassiflora mirabilis, Batagianni Gallery, Aθήνα / Dark Miracle, Ananti resort, οργάνωση Batagianni Gallery, Τρίκαλα / 2009 Κamikaze & cherry blossoms, Βatagianni Gallery, Aθήνα / 2005 Fabric, Γκαλερί Ζήνα Αθανασιάδου, Θεσσαλονίκη/ 2003 Does not exist, LAB art projects, Αθήνα / 2002 Μaltadona, Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Μονή Λαζαριστών / 2002 Μaltadona, Πύργος Τριγωνίου, Κέντρο Σύγχρονης Αρχαιολογίας Εφορείας Αρχαιοτήτων Θεσσαλονίκης / 2000 Υλικά Σώματος, Γκαλερί Ζήνα.Αθανασιάδου, Θεσσαλονίκη / 1995 Περιπλανήσεις, Χώρος Τέχνης  24,  Αθήνα

OMAΔΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

2014 Block / Mετρολόγος, Owl Art Space, Αθήνα / 2013 ART ATHINA, Ζήνα Αθανασιάδου Gallery / 2012 Λέσχη Αλλόκοτων Επaγγελμάτων, Batagianni Gallery, Αθήνα / 1st Ecorea Jeonbuk International Art   Biennale, Korea / Τα ψηφιακά, 2ο Athens Print Fest, Eλληνοαμερικανική Ένωση, Αθήνα / Τα ψηφιακά, εκθεσιακός χώρος Alpha Bank, Συλλογή Αlpha Bank, Αθήνα / Αποσκευές, Τραίνο στο Ρουφ, Αθήνα /  2011    A projects, TAF, Αθήνα / Θάλασσα,  Γκαλερί S.A., Kέα / Fashion & fusion, City Link, Στοά Σπύρου Μήλιου,  Αθήνα / Μεταμορφώσεις  Γκαλερί S.A, Kέα / Οφθαλμός, Τεχνόπολις, Αθήνα, / 2009 Babel, Μuseelanchelvici, La Louviere, Bruxelles, Belgique / 12 Aαθηναϊκές Iιστορίες, trans/space, TAF, Αθήνα / Δημιουργία εικόναςΚατανάλωση Συναισθήματος, 10 χρόνια μετά, Σπίτι της Κύπρου, Αθήνα / Σημειώσεις  για ένα δέντροΟδηγίες ανακύκλωσης, Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνα Μερκούρη / Α paler shade of white /  Όψεις του λευκού, Ίδρυμα  Μπελλώνια, Σαντορίνη / Ιστορίες αγάπης και έρωτα, Γκαλερί S.A, Kέα / 2008  People, 1o Δημοτικό Σχολείο Αμφιλοχίας, Ίδρυμα Μάργαρη – Κέντρο Λόγου & Τέχνης, Αμφιλοχία  / Synch Festival New Media  + Cact = Public Screen / 16 απόφοιτοι Μεταπτυχιακού Εικαστικών Τεχνών, εκθεσιακός χώρος Ν. Κεσσανλής, ΑΣΚΤ, Αθήνα / 2007  Βiennale 1, Eτεροτοπίες, Public screen, Θεσσαλονίκη / Νescafe καφετέχνες, ΑΣΚΤ και Νestle Ελλάς (βραβείο σχεδιασμού ποτηριού), Αθηναίδα, Αθήνα / Project People, Πεδίο Δράσης Στρατόπεδο Κόδρα, Θεσσαλονίκη / Βαβέλ, Σπίτι των εκθέσεων, Τήνος / Art People, ART ATHINA 2007, international art fair, Αθήνα / Mεταμφιέσεις, Αρρενωπότητα, θηλυκότητα κι άλλες τέτοιες βεβαιότητες, Kρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Μονή Λαζαριστών, Θεσσαλονίκη // 2006 Ήταν κάποτε η Πηνελόπη Δέλτα, Κολέγιο Αθηνών / Με αφορμή το Aids, Υπερνομαρχία Δράμας-Ξάνθης-Καβάλας   / Κοιμωμένη, Μεταπτυχιακό Εικαστικών Τεχνών, Εκθεσιακός χώρος Ν. Κεσσανλής, ΑΣΚΤ, Aθήνα / Lacoste Project 12.12, Μουσείο Μπενάκη, Αθήνα  / Masquerade, Γκαλερί Selini, Αθήνα  / Κώδικας Τέχνης, Ένας εικαστικός αναγραμματισμός, Βιβλιοπωλείο Ιανός, Αθήνα / Arthistory.com, Γκαλερί Καλφαγιάν, Αθήνα / 2005 Μέτοικοι, Κατάλυμα της Γαλλίας, Ρόδος / Cultures Solidaires, Cathedrale de Sacre Coeur, Casablanca, Marocco, δίκτυο FAΜ / Mε αφορμή το Αids, Ξενοδοχείο Caravel, ΑΘΗΝΑ/ 2004  Μεταμορφώσεις του σώματος, Γκαλερί Kαλφαγιάν, Αθήνα / 38ος παράλληλος, Σκιρώνιο Μουσείο, Αθήνα/ Bridges, Exhibition hall, Chamber of Commerce, Σμύρνη, Τurkey, επιμέλεια /  Παίζοντας με τον χρόνο,  Γκαλερί 24, Aθήνα /  2003  Νοrthwest Passages, Cultura 2000, Kουρσούμ Τζαμί, Τρίκαλα /  Communiquer Art, Cultura 2000, Niort, France, Firenze, Italia,  δίκτυο FAM /  Νέα Αποκτήματα, Μακεδονικό Μουσείο, Θεσσαλονίκη /  Διαγράφοντας το σήμερα, το Αύριο, το χθες, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Θεσσαλονίκη, Τεχνόπολη,  Αθήνα, Πινακοθήκη Αβέρωφ, Μέτσοβo / Παλάτι Unesco, Beirut, Liban, δίκτυο FAM / 2002 Ο Πολιτισμός της  ειρήνης, Γκαλερί Sekerbank, Αnkara, Turkey, δίκτυο FAM / 2000 MIART, Fiera d’ Arte Moderna e Contamporanea, Milano, Italia / 1999 Διαδρομή 49, Οι Οδοί των Επισήμων, Αθήνα / Art Athina 7, Γκαλερί  Ζήνα Αθανασιάδου / Ημερολόγιο 2000, Γκαλερί  Ηώς, Αθήνα /  1998  Ένεκα Εξωδίκου,  Ζαΐμη 54, Αθήνα / Δωρητής Σώματος αναζητά δωρητή πνεύματος,  Παλαιό Νοσοκομείο Ερυθρού Σταυρού, Αθήνα / Δημιουργία ΕικόναςΚατανάλωση Συναισθήματος, Σπίτι της Κύπρου, Αθήνα, / Έργα και Ημέρες, Salle de Bal, Bourges, France / Έκθεση  Αποφοίτων Α.Σ.Κ.Τ ’96,  Εθνική Πινακοθήκη, Αθήνα /  1993   Γκαλερί Titanium, Heineken Art,  διάκριση με 2ο βραβείο,  Αθήνα

Έκθεση_ΔΙΑ

  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ

Η έκθεση ΔΙΑ παρουσιάζεται στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείου από τις 26 Σεπτεμβρίου έως τις 29 Οκτωβρίου 2014.

Σκοπός της έκθεσης είναι ο ζωντανός ΔΙΑ-ΛΟΓΟΣ μεταξύ εικαστικών – αρχιτεκτόνων – θεωρητικών και κοινού.

Οι συμμετέχοντες δια-λέγονται με τους χώρους του Μουσείου. Κάθε λέξη με την πρόθεση δια βρίσκει την χωρική και εικαστική της έκφραση.

Τριάντα επτά έργα, τα περισσότερα δημιουργημένα αποκλειστικά για την έκθεση ΔΙΑ, θα εκτεθούν στους εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους του Βυζαντινού Μουσείου, δημιουργώντας μια καινούρια ΔΙΑ-ΔΡΟΜΗ για τον θεατή.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης θα δοθούν δέκα διαλέξεις από θεωρητικούς αρχιτεκτονικής και τέχνης και θα πραγματοποιηθούν παράλληλες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.  

Στην έκθεση συμμετέχουν:

Εικαστικοί:
Διαμαντής Αϊδίνης ΔΙΑΜΑΝΤΙ | Άγγελος Αντωνόπουλος ΔΙΑΛΥΣΗ | Αλέξανδρος Βούτσας ΔΙΑΛΕΚΤΟ | Γεωργία Δαμοπούλου ΔΙΑΦΥΓΗ | Ελένη Δημητροπούλου ΔΙΑΤΡΗΣΗ | Ελίνα Θεοδωροπούλου ΔΙΑΒΛΕΠΩ | Γιώργος Καζάζης ΔΙΑΜΕΤΑΦΟΡΑ | Νίκος Λαγός ΔΙΑΣΠΟΡΑ | Γιώργος Λαζόγκας ΔΙΑΣΤΡΩΜΑΤΩΣΗ | Άννα Λέκκα ΔΙΑΡΡΟΗ | Μιχάλης Μανουσάκης ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΘΑΛΑΣΣΗΣ | Γιώργος Μηλιώρης ΔΙΑ ΒΟΗΣ ΡΙΝΟΚΕΡΩΝ | Toni Milaqi ΔΙΑΛΟΓΟΣ | Παρασκευή Μουστάκα ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | Αιμιλία Μπαντούνα ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕ ΘΗΚΗ ΦΕΓΓΑΡΙΩΝ | Μαρία Μπερνίτσα-Παυλάκη Ο κόσμος και η ΔΙΑΔΡΟΜΗ του: o μκρός-ο μέγας-ο μικρός | Βάνα Ξένου ΔΙΑΒΑΙΝΕΙΝ | Κωνσταντίνος Πάτσιος ΔΙΑΒΑΙΝΩ | Oμάδα Perse ΔΙΑΥΛΟΣ | Άκης Ράπτης ΔΙΑΠΡΟ | Νίκος Σεπετζόγλου ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ | Μάριος Σπηλιόπουλος ΔΙΕΛΕΥΣΗ-ΜΕΤΑΦΟΡΑ | Σπύρος Στάβερης ΔΙΑΠΑΝΤΟΣ | Γιώργος Σφακιανάκης ΔΙΑΣΠΑΣΗ | Γιώργος Τσεριώνης ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΣ ΧΩΡΟΣ | Unexposed Photographers ΔΙΑΒΑΣΗ | Έλενα Χασαλεύρη ΔΙΑΚΟΣΜΟΣ | Γιάννης Χατζηασλάνης ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ | Ερατώ Χατζησάββα ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ

Αρχιτέκτονες:
Μαρία Βασενχόβεν & Μιχάλης Μανιδάκης ΔΙΑΠΛΗΚΤΙΣΜΟΙ | Άρης Ζαμπίκος ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ-ΔΙΑΒΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ | Ντόρα Θεοδωροπούλου ΔΙΑΡΚΕΙΑ-ΔΙΑΘΛΑΣΗ | Γιάννης Ορφανός ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ | Δημήτρης Παπαλεξόπουλος ΔΙΑΝΥΣΜΑ | Γιώργος Tριανταφύλλου ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΕΡΕΙΠΙΩΝ | Point Supreme ΔΙΑΣΚΕΥΗ

Διαλέξεις:
Λίλη Αναγνωστοπούλου ΔΙΑΣΤΑΣΗ | Ηλίας Γραμματικός & Ομάδα Ασυλίας ΔΙΑΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ | Γιάννης Κίζης ΔΙΑΔΟΧΗ | Νίκος Λυγερός ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ | Θανάσης Μουτσόπουλος ΔΙΑΦΟΡΑ | Βάνα Ξένου ΔΙΑΒΑΙΝΕΙΝ | Δημήτρης Παπαλεξόπουλος ΜΕΤΑ-ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ | Βάνα Τεντοκάλη ΔΙΑΦΟΡΑ | Γιώργος Τζιρτζιλάκης ΔΙΑΤΟΠΟ | Παναγιώτης Τουρνικιώτης ΔΙΑΓΩΝΙΟΣ

 

ΔΙΑΙδέα:
Nτόρα Θεοδωροπούλου
Βάνα Τεντοκάλη
Ελίνα Θεοδωροπούλου

 

Επιμέλεια:
Ελίνα Θεοδωροπούλου

Nτόρα Θεοδωροπούλου

 

Οργάνωση ομιλιών:
Nτόρα Θεοδωροπούλου

 

Είσοδος ελεύθερη